شاهزاده علی شاهزاده علی ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

ali khorshide zendegiyeman

بلاخره برگشتیم ...

1393/9/1 19:27
نویسنده : maman sahar
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترین پسر دنیا ... عشق بی نظیرم ...

سپاس خدای بزرگ که تو نازنین پسر رو به ما هدیه داد.

معذرت میخام نیومدم برات از خاطراتت بنویسم.

بیشتر روزا نرکوه بودیم بعضی روزا هم میرفتیم دیر چندبار هم اومدیم بوشهر.

16 مهر روز جهانی کودک بود منو و تو با دایی مجتبی از نرکوه اومدیم دیر و به اتفاق رایان جون و ماهان جون رفتیم کنار دریا جشن بادبادک ها خیلی بهمون خوش گذشت بماند که هر کاری کردیم بادبادکامون نرفت هواخندونک

توهم این مدت تو نرکوه عالمی داشتی شبهای محرم هم میرفتیم روضه تو روستای همجوار.البته خیییییلی شیطونی میکردی و من همش باید دنبالت میدویدم.

یا واسه دایی گریه میکردی و بابایی مجبور میشد زنگ بزنه به دایی که بیاد پیشت .دیگه نمیتونست برگرده تا وقتی بخوابی.

الان چند روزی هست که برگشتیم بوشهر.دیشبم رفتیم بیرون و بهمون خوش گذشت.

کمی قبل از دست گربه ت ناراحت شدی و  پرتش کردی بعد بغلش کردی و بردیش رو تخت خوابوندیش و پتو هم کشیدی روش و رفتی یه تی شرت و شلوار اوردی گفتی تنش کن و لالا .من غش کردم از خنده.

خیلی این حرکت خواستنی بود. مامان فدات بشه الهی.

دوست دارم عزیزم.

راستی امروز اولین روز ماه تولدمونه.

من 9 آذر

بابایی هم 9آذر

توهم 9+9= 18 آذر

جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییگگگگگگگگگگگگگگگگگررررررررررررررررررررر مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)