شاهزاده علی شاهزاده علی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ali khorshide zendegiyeman

عیدی که گذشت ...

1393/2/10 14:42
نویسنده : maman sahar
87 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم دردونه ی من

مامان یه دنیا ازت معذرت میخواد . عزیزم من سال نو رو با کلی تاخیر بهت تبریک میگم و آروز میکنم همیشه تنت سالم باشه ولبت خندون عزیزم.

قبل از سال نو عمو حیدر و بچه هاش از مشهد اومدن خونمون که با اونا  کلی مهمونی رفتیم و بهمون خوش گذشت.

خاله و زهرا و ابوالفضل اومدن پیشمون که حسابی این عید بهمون خوش بگذره. تو و ابوالفضل و پرنیان رو بردیم شهر بازی کنار دریا  و کلی جاها رو گشتیم. خرید کردیم .من و بابایی هم یه ماشین بنز خیلی خوشگل بهت عیدی دادیم.

با ابوالفضل کلی شیطونی کردین و هرروز فضای خونمونو پر خنده های قشنگتون کردین ماشین سواری با ماشین خودت که خیلی هم عکس یادگاری گرفتیم.

یه روز هم منو تو بابایی رفتیم قایق سواری که بابایی خودش قایق رو هدایت میکرد.

دیشب هم منو تو و بابایی رفتیم پیاده روی البته تو با ماشین خودت اومدی و خیلی بهمون خوش گذشت

چون  ما از رادیوی ماشینت تونستیم اخبار رو هم گوش بدیم.

الانم تو بهشت من خوابی . الان میتونی کلی کلمات رو تکرار کنی کارهای تازه انجام میدی و باعث ذوق ما میشی حتی کارهای مارو تقلید میکنی و من روزی هزار بار قربون صدقه ت میرم.

عاشقتم پسرم. دوستت دارم نفسم.

پسندها (1)

نظرات (0)