شاهزاده علی شاهزاده علی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ali khorshide zendegiyeman

روزت مبارک نفسم

1393/2/23 13:21
نویسنده : maman sahar
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم عزییییییییییزم وجودم

روزت مبارک پسر دردونه م  .... مرد کوچولوی من

این روزایی که بابایی تهران بوده تو رفیق تنهایی و همدم روز و شبم بودی عزیزم خدا رو شکر که تو رو دارم.

منو تو و مامان بزرگ دیروز رفتیم خرید. من به مناسبت روز مرد برای تو و بابایی هدیه گرفتم.

یه لباس خوشگل و دمپایی رو فرشی برای مرد کوچولوم ویه پیرهن و انگشتر فیروزه هم واسه باباییت.مبارکتون باشه گلم.

انقد عزیزی که خدا میدونه یوقتایی تو خواب بابایی رو صدا میزنی . وقتی هم از خواب پا میشی اگه من مشغول اشپزی باشم دستاتو میاری بالا یعنی منو بغل کن ببینم چی درست میکنی و من قربون صدقه ت میرم.

چند روز خاله زینب ورایان پیشمون بودن که یه روز که دایی محمدم اومده بود رفتیم نمایشگاه.

راستی عزیزم یادم رفته بوده بهت بگم یه شب منو تو وبابایی رفتیم کنار دریا فالوده خوردیم و توپ تورو هم اوردیم تو دمپال توپه میدویدی و شادی میکردی انقد بهت خوش گشت که به زور سوار ماشین شدی .

شبهای دیگه هم میرفتیم بستنی و فالوده میخوردیم.

راستی راستی نفس مامان 23 اسفند تو اولین باری بود که رفتی سینما و به همراه بابایی رفتیم معراجیها رو دیدیم.

عمرم من خیلی سرم شلوغه بخاطر امتحان و پروژه کمتر وقت میکنم بیام برات بنویسم.

شیطنتهای جدیدی ازت سر میزنه که سر فرصت میام وبرات مینویسم..

مامان فدای قد و بالات بشه. خیلی دوست دارم و  عاشقتم

بوسبوس

پسندها (1)

نظرات (0)