شاهزاده علی شاهزاده علی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ali khorshide zendegiyeman

شیرین کاری پسرم

1392/11/17 17:48
نویسنده : maman sahar
133 بازدید
اشتراک گذاری

ماه من پسر خوشگل مامان دیشب یه بازی با مزه انجام میداد

منو باباییش به فاصله ی دو متر ازهم نشستیم علی کوچولو میدوید سمت باباییش ومحکم باباشو بغل میکرد

چند ثانیه سرشو میذاشت رو شونه ی باباجونش بعد بلند میشد و میدوید سمت من و همین کارو میکرد چندبارم سرشو گذاشت رو قلبمون.

به سه تاییمون خیلی خوش گذشت.

الان علی جونم خوابه دلم براش یه ذره شده.عاشقشم.می میرم براش

انقد ناز و خوشششششششششششششششششششششششششششششششگل و

عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزه

هرچی بگم کم گفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله زینب
17 بهمن 92 14:06
سلام علی جونم خوشگل خاله وای خاله ایی جونم میدونم چه ذوقی میکردی وچقدمیخندیدی فدات بشم عزیزم ایشالله همیشه خوش باشی
علیرضا پسر عمو
27 اسفند 92 0:15
چقدر نازه می خوام بقلش کنم
علی جون
2 فروردین 93 18:10
مرسی پسر عموی گلم دوستت دارم.