شاهزاده علی شاهزاده علی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ali khorshide zendegiyeman

خواب پسرم

1392/11/26 10:53
نویسنده : maman sahar
152 بازدید
اشتراک گذاری

ماه زیبای من ... سلطان روز و شبم ... عمر مامان وبابا ... عشق من

نمیدونم چه جوری وصفت کنم فقط میخوام همه مردم دنیا بدونن عاشق این پسرم میمیرم براش

تا چند دقیقه پیش علی جونم خواب بود رفتم دیدم داره تو خواب میخنده ولبخند میزنه.دلمو برد

لپاشو بوسیدم.چشاشو بوسیدم ...خیلی عشقه

قبلا که تازه الو گفتن رو یاد گرفته بود نصفه شب که پامیشد شیر بخوره چندتا الو میگفت ومیخوابید

خیلی ناز و عزیزی پسرم.

تو الان پیشم نشستی و داری بازی میکنی وهرروز چیزای جدید وشیطنتای تازه یاد میگیری.

فدات بشم فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات

 

قربون این همه خوشگل راه رفتنت بشم من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)