شاهزاده علی شاهزاده علی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ali khorshide zendegiyeman

ماه زمینی

1392/11/28 16:55
نویسنده : maman sahar
120 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوشنبه س .دل آسمون بدجور گرفته.... علی جونم خوابه...

علی کوجولو عزیزدلم تو دیروز دوتا کار بامزه انجام دادی .

دیروز وقتی من توی اشپزخونه بودم و تو داشتی با اسباب بازیات بازی می کردی دیدم که اومدی توی اشپزخونه و داری با دستای کوچولوی نازت اروم میزنی به پام وقتی نگات کردم دستاتو اوردی جلو و مموری دوربین که گم شده بود رو دادی به من

  یعنی من اینو پیدا کردم الهی که من فدات بشم

 اون لحظه من بغلت کردم و بوسه بارونت کردم همش داری دلبری میکنی

چه لحظه ی خوشی بود ....

دیروز وقتی من داشتم نماز میخوندم تو اومدی جلوی من و روی مهر سجده کردی چقد این کارت عزیز وخواستنی بود عمرم.

دیشبم رفتیم عالیشهر دیدن دایی حیدر خونشون خیلی خیلی خوش گذشت مخصوصا به علی کوچولو که کلی شیطنت کرد.  موقع برگشتن بارون میومد علی جون هم شیشه ی ماشین رو کشیده بود پایین و داشت با اسمون حال میکرد...



پسندها (1)

نظرات (1)

یاس
28 بهمن 92 16:58
سلام وبلاگ علی جون خیلی باحاله. دست به قلم خوبی داری.