شاهزاده علی شاهزاده علی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ali khorshide zendegiyeman

دلنوشته

1392/11/30 18:43
نویسنده : maman sahar
102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه زندگیم

سرمایه ی من ... امید من .. رفیق روز وشب من

عکس های نوزادیت را دیدم ودلم برای ثانیه ثانیه ی آن روزها تنگ شد.

با شادی تو شاد شدیم وخندیدیم و بخاطر اشکهایت دلمان گرفت و گریستیم.

هرروز تواناییهایت بیشتر میشود وبزرگتر میشوی هم شاد میشویم وغمگین

شاد میشویم بخاطر تکامل و پیشرفتت وغمگین بخاطر روزهایی که تکرار نخواهند شد و فقط خاطره های شیرینش در ذهنمان خواهد ماند..

هستی من ... تمام ناتمام من... شور و اشتیاق من

از توممنونم که به زندگی ما آمدی ولحظه های زندگیمان را پر از خنده کردی

بهترین روزهای جوانیمان را تو رقم زدی.

برکت زندگیمان شدی تا هر لحظه خدا را شاکر باشیم.

بخاطر همه ی لحظه های شیرینی که بخاطر تو در ذهنمان حک شد از تو ممنونم..

علی جانم .. ای بهترین و زیباترین پسر دنیا

براستی که با تو به خدا رسیدم وان زمان که برای اولین بار لبخند زیبایت را دیدم زیبایی خدا را حس کردم.

ارزوی من همه سلامتی توست.

از خدا ی مهربان برایت طول عمر همراه با تندرستی عزت وشادکامی میخواهم.

به امید روزی که تو را بر فراز قله ی افتخار و موفقیت ببینم.

انشاالله.

پسندها (1)

نظرات (1)

دوست
7 اسفند 92 2:41
خدا انشاالله پسر نازت را برات نگه داره عزیزم. ازطرف من ببوسش